Webinarium dedykowane klientom e-Instytucja.pl - nowe funkcje eKancelarii i eZD w wersji 1.4.5.6

Szanowni Państwo,

W związku z wprowadzoną nową wersją 1.4.5.6 systemu eKancelaria i Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją organizujemy webinaria, podczas których zaprezentujemy ich nowe funkcjonalności, które na pewno ułatwią Państwa pracę na naszym systemie.

Webinarium jest bezpłatne, skierowane do naszych obecnych Klientów. Podczas jego trwania zostaną Państwu przedstawione nowe funkcje systemów, m. in. takie jak:

  • Podgląd wyglądu dokumentu wychodzącego;
  • Możliwość ustawienia trwałego PINu podczas hurtowego podpisywania dokumentów podpisem kwalifikowanym;
  • Mechanizm wersjonowania dokumentów i załączników;
  • Mechanizm przekazywania spraw do innej komórki organizacyjnej;
  • Mechanizm zapamiętywania filtrów;
  • Nowe atrybuty szablonu dokumentu;
  • Możliwość zmiany rodzaju dokumentu po wyborze wartości „Faktura”;
  • Możliwość wyboru odpowiednich „opcji” dla użytkownika na kolejnych etapach akceptacji (zmiana logiki akceptacji).

Zapraszamy Państwa do udziału w tym spotkaniu.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o zgłaszanie się na webinarium pt. „Nowe funkcje eKancelarii i eZD w wersji 1.4.5.6” oraz wybór 1 spośród 2 terminów zapisując się poprzez formularz rejestracyjny znajdujący się po prawej stronie.

Terminy webinarów:

  • 30.03.2021 r., godz. 9:00 – zgłoszenia uczestników przyjmujemy do poniedziałku, 29 marca, do godz. 14:00;
  • 30.03.2021 r., godz. 12:00 – zgłoszenia uczestników przyjmujemy do poniedziałku, 29 marca, do godz. 14:00.

Szkolenie będzie dotyczyło produktów, na których Państwo pracują. Spodziewamy się zaangażowania oraz aktywności z Państwa strony, wobec tego liczba uczestników na danym instruktażu jest ograniczona. Informujemy, że maksymalna liczba słuchaczy z każdego Urzędu to 5 osób. O możliwości zapisu decyduje kolejność zgłoszeń na dany termin.

Czas trwania webinarium: ok. 120 minut

Webinarium zostanie zorganizowane na platformie MS Teams, a link do niego zostanie Państwu przesłany dzień przed jego realizacją.

Zapisz się na darmowy webinar

e-Instytucja

e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 58
00-545 Warszawa

tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl


Wypełniając formularz kontaktowy i wysyłając nam za jego pośrednictwem wiadomość wyrażasz zgodę i powierzasz nam do przetwarzania zawarte w nim dane osobowe. Jeśli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych, nie korzystaj z formularza kontaktowego, a zadzwoń do nas na nasz numer telefonu.

Wypełniając formularz kontaktowy i wysyłając nam za jego pośrednictwem wiadomość wyrażasz zgodę na otrzymywanie od e-Instytucja.pl Sp. z o.o. drogą elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail informacji handlowych, dotyczących produktów i usług oferowanych przez e-Instytucja.pl Sp. z o.o. w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U z 2013 r., poz. 1422 ze zm.). Jeśli nie wyrażasz zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, nie korzystaj z formularza kontaktowego, a zadzwoń do nas na nasz numer telefonu.


Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna



    Data webinaru *

    Nazwa instytucji *

    Imię i nazwisko

    Adres e-mail zgłaszającego *

    Adresy e-mail pozostałych uczestników (opcjonalnie)

    * - pole wymagane