Webinarium „e-Wójt w e-Urzędzie” - edycja 4

Wójtowie i Burmistrzowie, Szanowne Panie i Szanowni Panowie,

Serdecznie zapraszam do udziału w czwartym webinarium z serii „e-Wójt w e-Urzędzie”. Tym razem tematem spotkania będzie odpowiedź na pytanie „Jak wdrożyć EZD w urzędzie?”. Nasz ekspert Artur Prasal, opowie jak powinna wyglądać organizacja wdrożenia elektronicznego zarządzania dokumentacją z uwzględnieniem przepisów kancelaryjnych, KPA, Ordynacji podatkowej i innych aktów prawnych. Celem jest uporządkowanie naszej wiedzy w zakresie wymagań procedur administracyjnych związanych z wykorzystaniem e-dokumentu, e-podpisu i e-doręczeń.

Patronat nad tym wydarzeniem objął Związek Gmin Wiejskich Rzeczypospolitej Polskiej oraz Konwent Wójtów Gmin Wiejskich Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Na webinarium zapraszamy wszystkich wójtów i burmistrzów, a także sekretarzy, skarbników i informatyków.

Spotkanie online będzie zorganizowane na platformie MS Teams, w środę 17 marca 2021 w godz. od 9:00 do 10:30. Udział w webinarium jest bezpłatny.

Zainteresowane osoby proszone są o dokonanie rejestracji z wykorzystaniem poniższego formularza.

Webinarium jest organizowane we współpracy z firmą e-Instytucja.pl sp. z o.o. Wykład poprowadzi p. Artur Prasal, autor i współautor ponad 100 publikacji dotyczących prawnych aspektów informatyzacji administracji. Praktyczne rozwiązania zostaną zaprezentowane na przykładzie usługi Portal Komunikacji Online oraz Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją firmy e-Instytucja.pl.

Na koniec przypomnę motto naszych spotkań: warto raz w miesiącu poświęcić 1,5 godz. na spotkanie dotyczące informatyzacji administracji samorządowej. Razem, krok po kroku, możemy sprawić, aby e-administracja stała się już teraz naszą codziennością, a nie tylko wizją przyszłości.

Z poważaniem,
Marcin Skonieczka
Wójt Gminy Płużnica.

Prelegent

Artur Prasal - absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Od 1998 r. pracownik Urzędu Miasta Łodzi. Realizuje zadania związane z wdrożeniem i utrzymaniem systemu do zarządzania dokumentacją, w tym koordynacji czynności kancelaryjnych, podpisu elektronicznego, zarządzania usługami elektronicznymi. W latach 2009 - 2011 członek grupy roboczej powołanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, odpowiedzialnej za opracowanie założeń nowej Instrukcji kancelaryjnej. W latach 2013 - 2015 współprzewodniczący grupy ds. elektronizacji usług administracji, powołanej przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach inicjatywy Linia Współpracy. Głównym przedmiotem zainteresowania zawodowego są procedury administracyjne dotyczące realizacji usług publicznych z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej. Autor i współautor ponad 100 publikacji dotyczących procedur elektronicznej administracji.

Zapisz się na darmowy webinar

Konwent Wójtów
ZGWRP
e-Instytucja

e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 58
00-545 Warszawa

tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl


Wypełniając formularz kontaktowy i wysyłając nam za jego pośrednictwem wiadomość wyrażasz zgodę i powierzasz nam do przetwarzania zawarte w nim dane osobowe. Jeśli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych, nie korzystaj z formularza kontaktowego, a zadzwoń do nas na nasz numer telefonu.

Wypełniając formularz kontaktowy i wysyłając nam za jego pośrednictwem wiadomość wyrażasz zgodę na otrzymywanie od e-Instytucja.pl Sp. z o.o. drogą elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail informacji handlowych, dotyczących produktów i usług oferowanych przez e-Instytucja.pl Sp. z o.o. w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U z 2013 r., poz. 1422 ze zm.). Jeśli nie wyrażasz zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, nie korzystaj z formularza kontaktowego, a zadzwoń do nas na nasz numer telefonu.


Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna



    Data webinaru *

    Nazwa instytucji *

    Imię i nazwisko

    Adres e-mail zgłaszającego *

    Adresy e-mail pozostałych uczestników (opcjonalnie)

    * - pole wymagane