Praktyczne zastosowanie e-usług dla mieszkańców

Szanowni Państwo,

w imieniu firmy e-Instytucja.pl, zapraszamy członków Ogólnopolskiego Porozumienia Organizacji Samorządowych na bezpłatne webinarium pt. „Praktyczne zastosowanie e-usług dla mieszkańców”.

W części merytorycznej nasz ekspert Artur Prasal omówi podstawy prawne oraz obowiązki stosowania e-usług w urzędzie z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej.

Następnie zaprezentujemy Państwu dedykowane narzędzie dla mieszkańców/podatników do wypełniania, podpisywania i wysyłania informacji oraz deklaracji podatkowych i innych dokumentów elektronicznych zgodne z wymaganiami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz WCAG 2.1.

W dalszej części przedstawimy możliwość uzyskania dofinansowania w ramach projektu POWER 2.18 w wysokości od 100 000 do 250 000 zł bez angażowania środków własnych.

Webinarium odbędzie we wtorek 1 czerwca w godz. od 8:00 do 9:00.

Na webinarium zapraszamy wszystkich wójtów i burmistrzów, a także sekretarzy, skarbników, informatyków i pracowników merytorycznych.

Webinarium będzie zorganizowane na platformie MS Teams.

Zgłoszenia przyjmujemy do 31 maja 2021.

Link ze spotkaniem na MS Teams otrzymacie Państwo również 31 maja – dzień przed webinarium.

Zapraszamy do rejestracji poprzez poniższy formularz.

Prelegent

Artur Prasal - absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Od 1998 r. pracownik Urzędu Miasta Łodzi. Realizuje zadania związane z wdrożeniem i utrzymaniem systemu do zarządzania dokumentacją, w tym koordynacji czynności kancelaryjnych, podpisu elektronicznego, zarządzania usługami elektronicznymi. W latach 2009 - 2011 członek grupy roboczej powołanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, odpowiedzialnej za opracowanie założeń nowej Instrukcji kancelaryjnej. W latach 2013 - 2015 współprzewodniczący grupy ds. elektronizacji usług administracji, powołanej przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach inicjatywy Linia Współpracy. Głównym przedmiotem zainteresowania zawodowego są procedury administracyjne dotyczące realizacji usług publicznych z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej. Autor i współautor ponad 100 publikacji dotyczących procedur elektronicznej administracji.

Zapisz się na darmowy webinar

OPOS
e-Instytucja

e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 58
00-545 Warszawa

tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl


Wypełniając formularz kontaktowy i wysyłając nam za jego pośrednictwem wiadomość wyrażasz zgodę i powierzasz nam do przetwarzania zawarte w nim dane osobowe. Jeśli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych, nie korzystaj z formularza kontaktowego, a zadzwoń do nas na nasz numer telefonu.

Wypełniając formularz kontaktowy i wysyłając nam za jego pośrednictwem wiadomość wyrażasz zgodę na otrzymywanie od e-Instytucja.pl Sp. z o.o. drogą elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail informacji handlowych, dotyczących produktów i usług oferowanych przez e-Instytucja.pl Sp. z o.o. w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U z 2013 r., poz. 1422 ze zm.). Jeśli nie wyrażasz zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, nie korzystaj z formularza kontaktowego, a zadzwoń do nas na nasz numer telefonu.


Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna



    Data webinaru *

    Nazwa instytucji *

    Imię i nazwisko

    Adres e-mail zgłaszającego *

    Adresy e-mail pozostałych uczestników (opcjonalnie)

    * - pole wymagane