Temat: „Narzędzia e-Administracji”
Szanowni Państwo,
W imieniu Stowarzyszenia Gmin i Powiatów Małopolskich oraz firmy e-Instytucja.pl zapraszamy na bezpłatny webinar pt. „Narzędzia e-Administracji” w czwartek 21.01.2021 w godz. od 9:00 do 11:00.
Zakres tematyczny:
Czas trwania: 90 – 120 minut
Cel szkolenia: uporządkowanie wiedzy nt. podpisu elektronicznego, przegląd narzędzi do weryfikacji podpisu w bieżącej pracy w urzędzie jak również z punktu widzenia pomocy udzielanej mieszkańcom korzystających z e-usług, omówienie kwestii prawnych dotyczących wykorzystania mTożsamości w obsłudze mieszkańca. Wiedza przydatna również w codziennym życiu prywatnym.
Webinarium będzie zorganizowane na platformie MS Teams.
Zapraszamy do rejestracji poprzez poniższy formularz.
Prelegent
e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 58
00-545 Warszawa
tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl
Wypełniając formularz kontaktowy i wysyłając nam za jego pośrednictwem wiadomość wyrażasz zgodę i powierzasz nam do przetwarzania zawarte w nim dane osobowe. Jeśli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych, nie korzystaj z formularza kontaktowego, a zadzwoń do nas na nasz numer telefonu.
Wypełniając formularz kontaktowy i wysyłając nam za jego pośrednictwem wiadomość wyrażasz zgodę na otrzymywanie od e-Instytucja.pl Sp. z o.o. drogą elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail informacji handlowych, dotyczących produktów i usług oferowanych przez e-Instytucja.pl Sp. z o.o. w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U z 2013 r., poz. 1422 ze zm.). Jeśli nie wyrażasz zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, nie korzystaj z formularza kontaktowego, a zadzwoń do nas na nasz numer telefonu.
Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna