Temat: „Narzędzia e-Administracji”

Szanowni Państwo,

W imieniu Stowarzyszenia Gmin i Powiatów Małopolskich oraz firmy e-Instytucja.pl zapraszamy na bezpłatny webinar pt. „Narzędzia e-Administracji” w czwartek 21.01.2021 w godz. od 9:00 do 11:00.

Zakres tematyczny:

  • podpis elektroniczny – rodzaje wg różnych podziałów (zwykły, zaawansowany, kwalifikowany, zewnętrzny, otaczający, otoczony, xades, pades, zaufany, osobisty)
  • mTożsamość
  • potwierdzanie profilu zaufanego – omówienie możliwości z punktu widzenia mieszkańca, przedsiębiorcy
  • weryfikacja podpisu w aplikacjach zewnętrznych

Czas trwania: 90 – 120 minut

Cel szkolenia: uporządkowanie wiedzy nt. podpisu elektronicznego, przegląd narzędzi do weryfikacji podpisu w bieżącej pracy w urzędzie jak również z punktu widzenia pomocy udzielanej mieszkańcom korzystających z e-usług, omówienie kwestii prawnych dotyczących wykorzystania mTożsamości w obsłudze mieszkańca. Wiedza przydatna również w codziennym życiu prywatnym.

Webinarium będzie zorganizowane na platformie MS Teams.

Zapraszamy do rejestracji poprzez poniższy formularz.

Prelegent

Artur Prasal - absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Od 1998 r. pracownik Urzędu Miasta Łodzi. Realizuje zadania związane z wdrożeniem i utrzymaniem systemu do zarządzania dokumentacją, w tym koordynacji czynności kancelaryjnych, podpisu elektronicznego, zarządzania usługami elektronicznymi. W latach 2009 - 2011 członek grupy roboczej powołanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, odpowiedzialnej za opracowanie założeń nowej Instrukcji kancelaryjnej. W latach 2013 - 2015 współprzewodniczący grupy ds. elektronizacji usług administracji, powołanej przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach inicjatywy Linia Współpracy. Głównym przedmiotem zainteresowania zawodowego są procedury administracyjne dotyczące realizacji usług publicznych z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej. Autor i współautor ponad 100 publikacji dotyczących procedur elektronicznej administracji.

Zapisz się na darmowy webinar

SGiPM
Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Małopolski
e-Instytucja

e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 58
00-545 Warszawa

tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl


Wypełniając formularz kontaktowy i wysyłając nam za jego pośrednictwem wiadomość wyrażasz zgodę i powierzasz nam do przetwarzania zawarte w nim dane osobowe. Jeśli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych, nie korzystaj z formularza kontaktowego, a zadzwoń do nas na nasz numer telefonu.

Wypełniając formularz kontaktowy i wysyłając nam za jego pośrednictwem wiadomość wyrażasz zgodę na otrzymywanie od e-Instytucja.pl Sp. z o.o. drogą elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail informacji handlowych, dotyczących produktów i usług oferowanych przez e-Instytucja.pl Sp. z o.o. w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U z 2013 r., poz. 1422 ze zm.). Jeśli nie wyrażasz zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, nie korzystaj z formularza kontaktowego, a zadzwoń do nas na nasz numer telefonu.


Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna



    Data webinaru *

    Nazwa instytucji *

    Imię i nazwisko

    Adres e-mail zgłaszającego *

    Adresy e-mail pozostałych uczestników (opcjonalnie)

    * - pole wymagane