Formularze elektroniczne w gminie – uprawnienia i obowiązki
Szanowni Państwo,
W imieniu Związku Gmin Lubelszczyzny oraz firmy e-Instytucja.pl, zapraszamy na bezpłatny webinar pt. „Formularze elektroniczne w gminie – uprawnienia i obowiązki”, który odbędzie się w piątek 12 marca 2021 w godz. od 9:00 do 10.30.
Zakres tematyczny:
1. Usługi elektroniczne z punktu widzenia mieszkańca – czyli jak znaleźć formularz?
2. Dopuszczalność wnoszenia wniosków elektronicznych
3. Usługi elektroniczne w gminie
4. Portal komunikacji online – prezentacja rozwiązania
Webinarium będzie zorganizowane na platformie MS Teams.
Zgłoszenia przyjmujemy do 11 marca 2021 do godz. 16.00.
Link ze spotkaniem na MS Teams otrzymacie Państwo również 2 marca – dzień przed webinarem.
Zapraszamy do rejestracji poprzez poniższy formularz.
Prelegent
e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 58
00-545 Warszawa
tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl
Wypełniając formularz kontaktowy i wysyłając nam za jego pośrednictwem wiadomość wyrażasz zgodę i powierzasz nam do przetwarzania zawarte w nim dane osobowe. Jeśli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych, nie korzystaj z formularza kontaktowego, a zadzwoń do nas na nasz numer telefonu.
Wypełniając formularz kontaktowy i wysyłając nam za jego pośrednictwem wiadomość wyrażasz zgodę na otrzymywanie od e-Instytucja.pl Sp. z o.o. drogą elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail informacji handlowych, dotyczących produktów i usług oferowanych przez e-Instytucja.pl Sp. z o.o. w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U z 2013 r., poz. 1422 ze zm.). Jeśli nie wyrażasz zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, nie korzystaj z formularza kontaktowego, a zadzwoń do nas na nasz numer telefonu.
Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna