Formularze elektroniczne w gminie – uprawnienia i obowiązki

Szanowni Państwo,

W imieniu Związku Gmin Lubelszczyzny oraz firmy e-Instytucja.pl, zapraszamy na bezpłatny webinar pt. „Formularze elektroniczne w gminie – uprawnienia i obowiązki”, który odbędzie się w piątek 12 marca 2021 w godz. od 9:00 do 10.30.

Zakres tematyczny:

1. Usługi elektroniczne z punktu widzenia mieszkańca – czyli jak znaleźć formularz?

  • ePUAP, gov.pl, obywatel.gov.pl, biznes.gov.pl, emp@tia
  • BIP urzędu, strona urzędu, portal komunikacji online

2. Dopuszczalność wnoszenia wniosków elektronicznych

  • wymagania formalne wniosku elektronicznego
  • kiedy można wykorzystać email zamiast formularza?

3. Usługi elektroniczne w gminie

  • wzór elektroniczny, formularz elektroniczny, dokument elektroniczny – różnice
  • usługi lokalne i centralne
  • obowiązki i uprawnienia organów gmin – czy i kiedy musimy udostępniać e-usługi?
  • ogólne wymagania dotyczące publikacji usługi na ePUAP

4. Portal komunikacji online – prezentacja rozwiązania

Webinarium będzie zorganizowane na platformie MS Teams.

Zgłoszenia przyjmujemy do 11 marca 2021 do godz. 16.00.

Link ze spotkaniem na MS Teams otrzymacie Państwo również 2 marca – dzień przed webinarem.

Zapraszamy do rejestracji poprzez poniższy formularz.

Prelegent

Artur Prasal - absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Od 1998 r. pracownik Urzędu Miasta Łodzi. Realizuje zadania związane z wdrożeniem i utrzymaniem systemu do zarządzania dokumentacją, w tym koordynacji czynności kancelaryjnych, podpisu elektronicznego, zarządzania usługami elektronicznymi. W latach 2009 - 2011 członek grupy roboczej powołanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, odpowiedzialnej za opracowanie założeń nowej Instrukcji kancelaryjnej. W latach 2013 - 2015 współprzewodniczący grupy ds. elektronizacji usług administracji, powołanej przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach inicjatywy Linia Współpracy. Głównym przedmiotem zainteresowania zawodowego są procedury administracyjne dotyczące realizacji usług publicznych z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej. Autor i współautor ponad 100 publikacji dotyczących procedur elektronicznej administracji.

Zapisz się na darmowy webinar

ZGL
e-Instytucja

e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 58
00-545 Warszawa

tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl


Wypełniając formularz kontaktowy i wysyłając nam za jego pośrednictwem wiadomość wyrażasz zgodę i powierzasz nam do przetwarzania zawarte w nim dane osobowe. Jeśli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych, nie korzystaj z formularza kontaktowego, a zadzwoń do nas na nasz numer telefonu.

Wypełniając formularz kontaktowy i wysyłając nam za jego pośrednictwem wiadomość wyrażasz zgodę na otrzymywanie od e-Instytucja.pl Sp. z o.o. drogą elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail informacji handlowych, dotyczących produktów i usług oferowanych przez e-Instytucja.pl Sp. z o.o. w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U z 2013 r., poz. 1422 ze zm.). Jeśli nie wyrażasz zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, nie korzystaj z formularza kontaktowego, a zadzwoń do nas na nasz numer telefonu.


Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna



    Data webinaru *

    Nazwa instytucji *

    Imię i nazwisko

    Adres e-mail zgłaszającego *

    Adresy e-mail pozostałych uczestników (opcjonalnie)

    * - pole wymagane