Webinarium "e-Doręczenia w systemie eZD - wybór czy konieczność"?

Szanowni Państwo,

w imieniu Związku Gmin Wiejskich RP oraz firmy e-Instytucja.pl zapraszamy Państwa na bezpłatny webinar “e-Doręczenia w systemie eZD – wybór czy konieczność”?

Obowiązek stosowania e-Doręczeń w JST jest zaplanowany na 1 stycznia 2025 r. Bez sprawnie funkcjonującego systemu eZD w urzędzie obsługa e-Doręczeń będzie bardzo utrudniona czy wręcz niemożliwa. Jak przygotować się do tego obowiązku formalnie i organizacyjnie opowiemy podczas webinaru, jednocześnie prezentując Państwu jak wygląda obsługa e-Doręczeń w eZD oraz poza nim.

Na webinar zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematem e-Doręczeń i w konsekwencji koniecznością zapewnienia systemu eZD, podpisywania dokumentów podpisem elektronicznym czy pieczęcią oraz logowania do aplikacji przez Węzeł Krajowy.

Agenda webinarium:

Godzina Opis
09:00 – 09:10 Przywitanie gości, agenda spotkania – Sebastian Czwojda, Zastępca dyrektora Biura Związku
09:10 – 10:00 e-Doręczenia w urzędzie. Przygotowania formalne i organizacyjne – Anna Skiba e-Instytucja.pl
10:00 – 10:15 Odbiór i doręczanie dokumentów w ramach integracji eZD z systemem e-Doręczeń vs. obsługa e-Doręczeń bez systemu eZD – Rafał Oleśkiewicz e-Instytucja.pl
10:15 – 10:25 Podsumowanie, pytania i odpowiedzi oraz zakończenie spotkania

 
Webinarium odbędzie się w czwartek 26 września w godzinach od 9:00 do 10:30.

Zapisy przyjmujemy do 25 września 2024 r.

Link ze spotkaniem na MS Teams otrzymają Państwo również 25 września, dzień przed webinarium.

Zapraszamy do rejestracji poprzez formularz.

Przepraszamy, ilość miejsc na webinar została wyczerpana. Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt na adres email: otwartyurzad@e-instytucja.pl.
Skontaktujemy się z Państwem indywidualnie.
e-Instytucja

e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Puławska 474
02-884 Warszawa

tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl


Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna