Webinarium - Wykorzystanie portalu i aplikacji mobilnej w skutecznym doręczaniu pism w tym decyzji wymiarowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

Szanowni Państwo,

w najbliższy piątek 16 grudnia zapraszamy na webinar dla klientów e-Instytucja.pl którego tematem  będzie „Wykorzystanie portalu i aplikacji mobilnej w skutecznym doręczaniu pism w tym decyzji wymiarowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej”

Niestety w dalszym ciągu u wielu naszych klientów zarówno portal jak i aplikacja mobilna nie spełniają swojej roli komunikacyjnej,  gdyż narzędzia te nie są  wykorzystywane w pełni lub w ogóle.

Celem naszego spotkania jest zachęcenie Państwa do zmiany takiego stanu rzeczy. Mamy pomysły, narzędzia i klientów którzy chętnie podzielą się swoimi pozytywnymi doświadczeniami oraz opowiedzą o sposobach  na zwiększenie dostępności cyfrowej danej gminy, zasięgu komunikacji elektronicznej z mieszkańcami ale przede wszystkim o wymiernych korzyściach dla Urzędu.

Poniżej agenda spotkania:

  • 09:00 – 09:10 – Przywitanie gości, agenda spotkania.
  • 09:10 – 09.20 – Portal e-Urząd i aplikacja mobilna mInstytucja –  oferta specjalna e-Instytucja.pl
  • 20 – 09.45 –  Wsparcie w promocji e-Urzędu – oferta e-Instytucja.pl
  • 09:45 – 10:05 – Doświadczenia Klientów – wystąpienia przedstawicieli urzędów.
  • 10:05 – 10:30 – Podsumowanie, pytania i odpowiedzi oraz zakończenie spotkania.

Zapisy przyjmujemy do 15 grudnia.

Link ze spotkaniem na MS Teams otrzymacie Państwo również 15 grudnia– dzień przed webinarium.

 

Zapraszamy serdecznie.

Przepraszamy, ilość miejsc na webinar została wyczerpana. Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt na adres email: otwartyurzad@e-instytucja.pl.
Skontaktujemy się z Państwem indywidualnie.
e-Instytucja

e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 58
00-545 Warszawa

tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl


Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna