Webinarium - Wykorzystanie portalu i aplikacji mobilnej w skutecznym doręczaniu pism w tym decyzji wymiarowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Szanowni Państwo,
w najbliższy piątek 16 grudnia zapraszamy na webinar dla klientów e-Instytucja.pl którego tematem będzie „Wykorzystanie portalu i aplikacji mobilnej w skutecznym doręczaniu pism w tym decyzji wymiarowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej”
Niestety w dalszym ciągu u wielu naszych klientów zarówno portal jak i aplikacja mobilna nie spełniają swojej roli komunikacyjnej, gdyż narzędzia te nie są wykorzystywane w pełni lub w ogóle.
Celem naszego spotkania jest zachęcenie Państwa do zmiany takiego stanu rzeczy. Mamy pomysły, narzędzia i klientów którzy chętnie podzielą się swoimi pozytywnymi doświadczeniami oraz opowiedzą o sposobach na zwiększenie dostępności cyfrowej danej gminy, zasięgu komunikacji elektronicznej z mieszkańcami ale przede wszystkim o wymiernych korzyściach dla Urzędu.
Poniżej agenda spotkania:
Zapisy przyjmujemy do 15 grudnia.
Link ze spotkaniem na MS Teams otrzymacie Państwo również 15 grudnia– dzień przed webinarium.
Zapraszamy serdecznie.
e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 58
00-545 Warszawa
tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl
Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna