System tradycyjny, wspierający, elektroniczny czyli jak wdrożyć system EZD - podejście praktyczne ze wskazaniem najczęściej popełnianych błędów i sposobów ich unikania w dokumentowaniu spraw

Szanowni Państwo,

W imieniu Fundacji Centrum Edukacji Samorządowej oraz firmy e-Instytucja.pl, zapraszamy na szkolenie pt. „System tradycyjny, wspierający, elektroniczny czyli jak wdrożyć system EZD - podejście praktyczne ze wskazaniem najczęściej popełnianych błędów i sposobów ich unikania w dokumentowaniu spraw” we wtorek 8 czerwca w godzinach od 8.00 do 13.00.

Zakres szkolenia:

  • Systemy dokumentowania spraw w świetle Instrukcji kancelaryjnej
  • System EZD – przykładowe wymagania funkcjonalne
  • System EZD jako wspierający obieg papierowy - czy to wystarczy?
  • Przygotowanie Urzędu do wdrożenia systemu EZD - propozycja podejścia do wdrożenia od strony organizacyjnej
  • System EZD a organizacja Urzędu – przykładowe „niespodzianki” wymagające uwzględnienia przed i w trakcie wdrożenia - na podstawie doświadczeń z różnych urzędów
  • Przykładowa lista pytań przedwdrożeniowych, czyli o czym nie powinniśmy zapomnieć
  • Etapy wdrożenia – czy można uniknąć dublowania tych samych czynności?
  • Wybór kategorii spraw do dokumentowania w systemie EZD (wyjątki), czyli mity i fakty nt. wdrożenia spraw w EZD
  • System EZD i system tradycyjny a usługi elektroniczne - przykłady wymagań prawnych dotyczących postępowania z dokumentem elektronicznym

Czas trwania:

5 godzin z przerwami i sesją pytań i odpowiedzi.

Cel szkolenia:

Kompleksowe omówienie zadań związanych z wdrożeniem systemu EZD ze szczególnym uwzględnieniem wymagań prawnych postępowania z dokumentem elektronicznym (np. Kodeks postępowania administracyjnego), wymagań funkcjonalnych stawianych systemom EZD. Szczególny nacisk szkolenia zostanie położony na organizacyjny charakter wdrożenia tego typu systemu w urzędzie. Zostaną omówione propozycje organizacji prac wdrożeniowych systemu EZD w aspekcie jego powiązania ze strukturą organizacyjną i procedurami wewnętrznymi. Zamierzeniem szkolenia jest uporządkowanie wiedzy i doświadczeń uczestników szkolenia w zakresie wzajemnego wpływu systemu EZD i organizacji a nawet struktury organizacyjnej Urzędu.

Szkolenie będzie zorganizowane na platformie MS Teams.

Zgłoszenia przyjmujemy do 7 czerwca 2021.

Link ze spotkaniem na MS Teams otrzymacie Państwo również 7 czerwca – dzień przed szkoleniem.

Prosimy o rejestrację poprzez formularz.

Prelegent

Artur Prasal - absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Od 1998 r. pracownik Urzędu Miasta Łodzi. Realizuje zadania związane z wdrożeniem i utrzymaniem systemu do zarządzania dokumentacją, w tym koordynacji czynności kancelaryjnych, podpisu elektronicznego, zarządzania usługami elektronicznymi. W latach 2009 - 2011 członek grupy roboczej powołanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, odpowiedzialnej za opracowanie założeń nowej Instrukcji kancelaryjnej. W latach 2013 - 2015 współprzewodniczący grupy ds. elektronizacji usług administracji, powołanej przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach inicjatywy Linia Współpracy. Głównym przedmiotem zainteresowania zawodowego są procedury administracyjne dotyczące realizacji usług publicznych z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej. Autor i współautor ponad 100 publikacji dotyczących procedur elektronicznej administracji.

Zapisz się na szkolenie

Konwent Wójtów
FUNDACJA CENTRUM EDUKACJI SAMORZĄDOWEJ
e-Instytucja

e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 58
00-545 Warszawa

tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl


Wypełniając formularz kontaktowy i wysyłając nam za jego pośrednictwem wiadomość wyrażasz zgodę i powierzasz nam do przetwarzania zawarte w nim dane osobowe. Jeśli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych, nie korzystaj z formularza kontaktowego, a zadzwoń do nas na nasz numer telefonu.

Wypełniając formularz kontaktowy i wysyłając nam za jego pośrednictwem wiadomość wyrażasz zgodę na otrzymywanie od e-Instytucja.pl Sp. z o.o. drogą elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail informacji handlowych, dotyczących produktów i usług oferowanych przez e-Instytucja.pl Sp. z o.o. w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U z 2013 r., poz. 1422 ze zm.). Jeśli nie wyrażasz zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, nie korzystaj z formularza kontaktowego, a zadzwoń do nas na nasz numer telefonu.


Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna



    Termin *

    Nazwa instytucji *

    Imię i nazwisko, stanowisko *

    Dane do faktury (NABYWCA/ODBIORCA) *

    Dodaj kolejną osobę

    Telefon kontaktowy *

    Adres e-mail *

    NIP *

    Miejsce: szkolenie ON-LINE

    Kwota do zapłaty: 250,00 zł netto

    Członkowie Forum SEKRETARZY JST przy FCES
    udział bezpłatny

    WAŻNE:

    Szkolenie zwolnione z podatku VAT w przypadku , gdy jest to szkolenie zawodowe dla pracowników, finansowane ze
    środków publicznych w co najmniej 70%.

    Należność zobowiązujemy się wpłacić na konto Fundacji Centrum Edukacji Samorządowej po otrzymaniu rachunku
    ING Bank Śląski S.A. 33 1050 1908 1000 0023 6122 0987

    * - pole wymagane