Webinarium dedykowane Klientom e-Instytucja.pl - nowe funkcje eKancelarii i eZD w wersji 1.4.8.1.

Szanowni Państwo,

W związku z wprowadzaną nową wersją 1.4.8.1 systemu eKancelaria i Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją organizujemy webinaria, podczas których zaprezentujemy ich nowe funkcjonalności, które na pewno ułatwią Państwa pracę na naszych systemach.

Webinarium jest bezpłatne, skierowane do naszych obecnych Klientów. Podczas jego trwania zostaną Państwu przedstawione nowe funkcje systemów, m. in. takie jak:

  • Dodanie obsługi EPO PP w eZD.
  • Dodanie możliwości wskazania rodzajów zwrotek przy wysyłce dokumentów ze spraw.
  • Dodanie możliwości ustawienia rodzaju zwrotki w ramach importu w zakładce SD.
  • Dodanie komunikatu przy archiwizowaniu dokumentów przychodzących ePUAP.
  • Dodanie obsługi symbolu przecinka jako separatora dziesiętnego przy filtrowaniu faktur.
  • Dodanie możliwości wskazania wydzielonej grupy spraw przy podejmowaniu przekazanej sprawy.
  • Dodanie możliwości wskazania wydzielonej grupy spraw przy podejmowaniu przekazanej sprawy w obrębie KO.
  • Dodanie informacji o interesantach spraw własnych w spisie spraw.
  • Dodanie kontekstu stanowiska do zakładki Dokumenty >> Nadzór.
  • Dodanie maskowania wartości w kolumnie PESEL w bazie interesantów eZD – poprawa widoków, mechanizm odkrywania dla wyszukiwanych.
  • Dodanie nowej roli ‚Interesant – podgląd PESEL’ – widoczność numerów PESEL bez maskowania.
  • Dodanie powiadomień o nowym wniosku urlopowym lub o pełnej akceptacji wniosku urlopowego użytkownikowi posiadającemu rolę wnioski urlopowe – nadzór.
  • Dodanie informacji dotyczącej potwierdzenia zgodności przy wydruku wniosku urlopowego.
  • Dodanie opcji ograniczenie danych do scalenia widocznych z poziomu zakładki SD.
  • Dodanie obsługi formatów załączników dopuszczonych przez KRI.
  • Dodanie automatycznego usuwania znaków diakrytycznych w nazwach załączników dodawanych do korespondencji wychodzącej.
  • Dodanie opcji wydruku naklejki dokumentu przychodzącego bez adresu.
  • Dodanie informacji o zgodzie na komunikację elektroniczną przy rejestracji dokumentu oraz przy zakładaniu sprawy.
  • Dodanie parametryzacji TASK_ID dla pieczęci kwalifikowanej.
  • Dodanie opcji „Przekaż dalej na e-PUAP”.
  • Dodanie obsługi skanowania wsadowego, aplikacji dla integracji z Kodak oraz API Kodak w EZD.
  • Dodanie opcji opcji ‚Pomiń adres urzędu na naklejce.

Webinarium odbędzie się w poniedziałek 5 września od godz. 11:00 do 12.30

Zapisy przyjmujemy do 2 września. Link ze spotkaniem na MS Teams otrzymacie Państwo również 2 września – dzień przed webinarium.

Przepraszamy, ilość miejsc na webinar została wyczerpana. Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt na adres email: otwartyurzad@e-instytucja.pl.
Skontaktujemy się z Państwem indywidualnie.
e-Instytucja

e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Kanarkowa 15
02-818 Warszawa

tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl


Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna