Praktyczne zastosowanie e-usług dla mieszkańców

Szanowni Państwo,

w imieniu Związku Miast Polskich oraz firmy e-Instytucja.pl, zapraszamy na bezpłatne webinarium pt. „Praktyczne zastosowanie e-usług dla mieszkańców”.
W części merytorycznej nasz ekspert Artur Prasal omówi podstawy prawne oraz obowiązki stosowania e-usług w urzędzie z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej.
Następnie zaprezentujemy Państwu dedykowane narzędzie dla mieszkańców/podatników do wypełniania, podpisywania i wysyłania informacji oraz deklaracji podatkowych i innych dokumentów elektronicznych zgodne z wymaganiami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz WCAG 2.1.
W dalszej części przedstawimy możliwość uzyskania dofinansowania w ramach projektu POWER 2.18 w wysokości od 100 000 do 250 000 zł bez angażowania środków własnych.

Webinarium odbędzie w poniedziałek 21 czerwca w godz. od 09:00 do 10:00

Na webinarium zapraszamy wszystkich prezydentów, burmistrzów, a także sekretarzy, skarbników, informatyków i pracowników merytorycznych.

Webinarium będzie zorganizowane na platformie MS Teams.

Zgłoszenia przyjmujemy do 18 czerwca do godz. 16.00

Link ze spotkaniem na MS Teams otrzymacie Państwo również 18 czerwca.

Zapraszamy do rejestracji poprzez poniższy formularz.

Prelegent

Artur Prasal – absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Od 1998 r. pracownik Urzędu Miasta Łodzi. Realizuje zadania związane z wdrożeniem i utrzymaniem systemu do zarządzania dokumentacją, w tym koordynacji czynności kancelaryjnych, podpisu elektronicznego, zarządzania usługami elektronicznymi. W latach 2009 – 2011 członek grupy roboczej powołanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, odpowiedzialnej za opracowanie założeń nowej Instrukcji kancelaryjnej. W latach 2013 – 2015 współprzewodniczący grupy ds. elektronizacji usług administracji, powołanej przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach inicjatywy Linia Współpracy. Głównym przedmiotem zainteresowania zawodowego są procedury administracyjne dotyczące realizacji usług publicznych z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej. Autor i współautor ponad 100 publikacji dotyczących procedur elektronicznej administracji.

Przepraszamy, ilość miejsc na webinar została wyczerpana. Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt na adres email: otwartyurzad@e-instytucja.pl.
Skontaktujemy się z Państwem indywidualnie.
e-Instytucja

e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Kanarkowa 15
02-818 Warszawa

tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl


Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna