„Cyfryzacja urzędu - w ramach projektów Cyfrowa Gmina oraz Dostępność Plus”.

Szanowni Państwo,

w imieniu firmy e-Instytucja.pl, zapraszamy na bezpłatne webinarium pt. „Cyfryzacja urzędu – w ramach projektów Cyfrowa Gmina oraz Dostępność Plus”.

Agenda spotkania

  1. Projekt Cyfrowa Gmina
  2. Projekt Dostępność Plus
  3. Integrated Solutions Sp. z o.o. – Cyberbezpieczeństwo
  4. e-Instytucja.pl Sp. z o.o. – Oferta e-usług
  5. MIGAM „RKPK” SP. Z O.O. S.K.A – Język migowy
  6. Fundacja Wspierania Zrównoważonego Rozwoju – wsparcie w przygotowaniu i rozliczeniu wniosków

Webinarium odbędzie w czwartek 28 października w godz. od 9:00 do 10.30

Na webinarium zapraszamy wszystkich wójtów i burmistrzów, a także sekretarzy, skarbników, informatyków i pracowników merytorycznych.

Webinarium będzie zorganizowane na platformie MS Teams.

Link ze spotkaniem na MS Teams otrzymacie Państwo również 27 października – dzień przed webinarium.

Zapraszamy do rejestracji poprzez poniższy formularz.

Przepraszamy, ilość miejsc na webinar została wyczerpana. Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt na adres email: otwartyurzad@e-instytucja.pl.
Skontaktujemy się z Państwem indywidualnie.
e-Instytucja

e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 58
00-545 Warszawa

tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl


Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna