Webinarium dedykowane Klientom e-Instytucja.pl - nowe funkcje eKancelarii i eZD w wersji 1.4.7.

Szanowni Państwo,

W związku z wprowadzaną nową wersją 1.4.7 systemu eKancelaria i Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją organizujemy webinaria, podczas których zaprezentujemy ich nowe funkcjonalności, które na pewno ułatwią Państwa pracę na naszych systemach.

Webinarium jest bezpłatne, skierowane do naszych obecnych Klientów. Podczas jego trwania zostaną Państwu przedstawione nowe funkcje systemów, m. in. takie jak:

  • Zarządzanie podteczkami.
  • Zarządzanie strukturą organizacyjną.

  • Zawieszenie i wznowienie sprawy – możliwość nadawania nowych terminów po wznowieniu.

  • Implementacja poprawek w zakresie widoczności sposobu wysłania dokumentu.

  • Grupowe akcje na wnioskach urlopowych.

  • Szybsze wyszukiwanie pism w Dzienniku Korespondencji Przychodzącej.

  • Poprawki związane z usuwaniem spraw.

Zapraszamy Państwa do udziału w tym spotkaniu.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o zgłaszanie się na webinarium pt. „Nowe funkcje eKancelarii i eZD w wersji 1.4.7. 

Zapraszamy do rejestracji poprzez poniższy formularz.

Terminy webinariów:

  • 12.01.2022 r., godz. 9:00 – zgłoszenia uczestników przyjmujemy do wtorku, 11 stycznia, do godz. 16:00.
  • 12.01.2022 r., godz. 12:00 – zgłoszenia uczestników przyjmujemy do wtorku, 11 grudnia, do godz. 16:00.
Przepraszamy, ilość miejsc na webinar została wyczerpana. Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt na adres email: otwartyurzad@e-instytucja.pl.
Skontaktujemy się z Państwem indywidualnie.
e-Instytucja

e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 58
00-545 Warszawa

tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl


Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna