Organizacja wdrożenia eZD z uwzględnieniem przepisów kancelaryjnych, KPA, Ordynacji podatkowej i innych aktów prawnych

Szanowni Państwo,

Zapraszamy na bezpłatny webinar pt. „Organizacja wdrożenia eZD z uwzględnieniem przepisów kancelaryjnych, KPA, Ordynacji podatkowej i innych aktów prawnych” we wtorek 20 lipca w godz. od 8.00 do 09.30.

Zakres tematyczny:

  • kluczowe pojęcie dotyczące akt sprawy i systemów dokumentowania spraw
  • propozycja podejścia do wdrożenia systemu EZD z punktu widzenia procedur i organizacji Urzędu
  • propozycje rozwiązań organizacyjnych dotyczących zespołu wdrożeniowego
  • powiązanie systemu EZD z organizacją Urzędu
  • przykładowe pytania przed wdrożeniem, czyli na co zwrócić uwagę przygotowując Urząd do nowego sposobu pracy,
  • typowe nieprawidłowości dotyczące dokumentowania spraw (znakowanie spraw, zmiany organizacyjne) – nie przenośmy bałaganu papierowego do systemu EZD
  • dostosowanie procedur wewnętrznych do wykorzystania w Urzędzie dokumentów elektronicznych

Czas trwania: 1,5 godziny

Cel szkolenia: omówienie podstawowych pojęć dotyczących spraw i ich dokumentowania, przedstawienie dobrych praktyce na podstawie doświadczeń wdrożeniowych, wyników audytów, dotyczących przygotowania Urzędu do wdrożenia systemu EZD jako pomocniczego i podstawowego, z punktu widzenia organizacji Urzędu i jego struktury. Uczestnicy porządkują wiedzę nt. powiązań systemu EZD z organizacją Urzędu. celem szkolenia jest również wskazanie podstawowych zagadnień wymagających analizy przed wdrożeniem i w trakcie użytkowania systemu EZD.

Webinarium będzie zorganizowane na platformie MS Teams.

Zgłoszenia przyjmujemy do 19 lipca 2021 do godz. 16:00.

Link ze spotkaniem na MS Teams otrzymacie Państwo również 19 lipca – dzień przed webinarem.

Zapraszamy do rejestracji poprzez poniższy formularz.

Prelegent

Artur Prasal – absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Od 1998 r. pracownik Urzędu Miasta Łodzi. Realizuje zadania związane z wdrożeniem i utrzymaniem systemu do zarządzania dokumentacją, w tym koordynacji czynności kancelaryjnych, podpisu elektronicznego, zarządzania usługami elektronicznymi. W latach 2009 – 2011 członek grupy roboczej powołanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, odpowiedzialnej za opracowanie założeń nowej Instrukcji kancelaryjnej. W latach 2013 – 2015 współprzewodniczący grupy ds. elektronizacji usług administracji, powołanej przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach inicjatywy Linia Współpracy. Głównym przedmiotem zainteresowania zawodowego są procedury administracyjne dotyczące realizacji usług publicznych z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej. Autor i współautor ponad 100 publikacji dotyczących procedur elektronicznej administracji.

Przepraszamy, ilość miejsc na webinar została wyczerpana. Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt na adres email: otwartyurzad@e-instytucja.pl.
Skontaktujemy się z Państwem indywidualnie.
e-Instytucja

e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 58
00-545 Warszawa

tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl


Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna