Spotkanie_Integracja aplikacji mobilnej mInstytucja z aplikacją mObywatel

Szanowni Państwo,

 

Wraz z opublikowaniem w Dzienniku Ustaw ustawy o aplikacji mObywatel, która obowiązuje od 14 lipca 2023 roku, podjęliśmy działania w kierunku implementacji aplikacji mobilnej mInstytucja w systemie mObywatel. W trakcie rozmów z Ministerstwem Cyfryzacji, KPRM oraz COI ustaliliśmy, że w celu takiej integracji każdy urząd, który wyraża zainteresowanie współpracą składa „Wniosek o nawiązanie współpracy w ramach aplikacji mObywatel” z art. 15 (usługa standardowa) poprzez

https://wspolpraca.mobywatel.gov.pl/.

Aby ten proces składania wniosku usprawnić zapraszamy Państwa we wtorek 19 grudnia 2023 roku o godzinie 09:00 na spotkanie online podczas którego pokażemy wszystkie etapy złożenia dokumentu.

Uruchomienie Państwa e-usług, które świadczycie swoim mieszkańcom, podatnikom i obywatelom w aplikacji mObywatel za pośrednictwem aplikacji mInstytucja spowoduje dotarcie do ponad 10 mln  użytkowników mObywatel-a oraz zwiększy rozpoznawalność Państwa urzędu.

Aplikacja mInstytucja stanowi odzwierciedlenie portalu e-usług z którego korzysta Państwa Urząd. Dzięki niej mieszkańcy mają możliwość sprawdzenia swoich zobowiązań, opłacenia podatków, podpisania dokumentów profilem zaufanym oraz przesłania ich do urzędu, a także uczestniczenia w konsultacjach społecznych, umówienia wizyty w urzędzie czy sprawdzenia harmonogramu wywozu odpadów komunalnych.

Na spotkanie zapraszamy użytkowników aplikacji mobilnej mInstytucja oraz portalu e-Urząd.

 

Zapraszamy do rejestracji poprzez  formularz.

Przepraszamy, ilość miejsc na webinar została wyczerpana. Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt na adres email: otwartyurzad@e-instytucja.pl.
Skontaktujemy się z Państwem indywidualnie.
e-Instytucja

e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 58
00-545 Warszawa

tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl


Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna