Organizacja wdrożenia eZD z uwzględnieniem przepisów kancelaryjnych, KPA, Ordynacji podatkowej i innych aktów prawnych

Szanowni Państwo,

W imieniu Związku Gmin Lubelszczyzny oraz firmy e-Instytucja.pl, zapraszamy na bezpłatny webinar pt. „Organizacja wdrożenia eZD z uwzględnieniem przepisów kancelaryjnych, KPA, Ordynacji podatkowej i innych aktów prawnych”, który odbędzie się w środę 21 kwietnia 2021 w godz. od 12:00 do 13.30.

Zakres tematyczny:

  • kluczowe pojęcie dotyczące akt sprawy i systemów dokumentowania spraw
  • propozycja podejścia do wdrożenia systemu EZD z punktu widzenia procedur i organizacji Urzędu
  • propozycje rozwiązań organizacyjnych dotyczących zespołu wdrożeniowego
  • powiązanie systemu EZD z organizacją Urzędu
  • przykładowe pytania przed wdrożeniem, czyli na co zwrócić uwagę przygotowując Urząd do nowego sposobu pracy,
  • typowe nieprawidłowości dotyczące dokumentowania spraw (znakowanie spraw, zmiany organizacyjne) – nie przenośmy bałaganu papierowego do systemu EZD
  • dostosowanie procedur wewnętrznych do wykorzystania w Urzędzie dokumentów elektronicznych

Czas trwania: 1,5 godziny

Cel szkolenia: omówienie podstawowych pojęć dotyczących spraw i ich dokumentowania, przedstawienie dobrych praktyce na podstawie doświadczeń wdrożeniowych, wyników audytów, dotyczących przygotowania Urzędu do wdrożenia systemu EZD jako pomocniczego i podstawowego, z punktu widzenia organizacji Urzędu i jego struktury. Uczestnicy porządkują wiedzę nt. powiązań systemu EZD z organizacją Urzędu. celem szkolenia jest również wskazanie podstawowych zagadnień wymagających analizy przed wdrożeniem i w trakcie użytkowania systemu EZD.

Zgłoszenia przyjmujemy do 20 kwietnia 2021 do godz. 16.00.

Link ze spotkaniem na MS Teams otrzymacie Państwo również 20 kwietnia – dzień przed webinarem.

Zapraszamy do rejestracji poprzez poniższy formularz.

Prelegent

Artur Prasal – absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Od 1998 r. pracownik Urzędu Miasta Łodzi. Realizuje zadania związane z wdrożeniem i utrzymaniem systemu do zarządzania dokumentacją, w tym koordynacji czynności kancelaryjnych, podpisu elektronicznego, zarządzania usługami elektronicznymi. W latach 2009 – 2011 członek grupy roboczej powołanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, odpowiedzialnej za opracowanie założeń nowej Instrukcji kancelaryjnej. W latach 2013 – 2015 współprzewodniczący grupy ds. elektronizacji usług administracji, powołanej przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach inicjatywy Linia Współpracy. Głównym przedmiotem zainteresowania zawodowego są procedury administracyjne dotyczące realizacji usług publicznych z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej. Autor i współautor ponad 100 publikacji dotyczących procedur elektronicznej administracji.

Zapisz się na darmowy webinar

ZGL
e-Instytucja

e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 58
00-545 Warszawa

tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl


Wypełniając formularz kontaktowy i wysyłając nam za jego pośrednictwem wiadomość wyrażasz zgodę i powierzasz nam do przetwarzania zawarte w nim dane osobowe. Jeśli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych, nie korzystaj z formularza kontaktowego, a zadzwoń do nas na nasz numer telefonu.

Wypełniając formularz kontaktowy i wysyłając nam za jego pośrednictwem wiadomość wyrażasz zgodę na otrzymywanie od e-Instytucja.pl Sp. z o.o. drogą elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail informacji handlowych, dotyczących produktów i usług oferowanych przez e-Instytucja.pl Sp. z o.o. w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U z 2013 r., poz. 1422 ze zm.). Jeśli nie wyrażasz zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, nie korzystaj z formularza kontaktowego, a zadzwoń do nas na nasz numer telefonu.


Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna



Zapisy na ten webinar zostały zakończone.