Dokument elektroniczny w urzędzie z uwzględnieniem procedur administracyjnych i postępowania z e-dokumentem część 1

Szanowni Państwo,

W imieniu Związku Gmin Pomorskich oraz firmy e-Instytucja.pl, zapraszamy Państwa na kolejne spotkanie, tym razem dotyczące dokumentu elektronicznego. Webinar pt. „Dokument elektroniczny w urzędzie z uwzględnieniem procedur administracyjnych i postępowania z e-dokumentem część 1” odbędzie w czwartek 6 maja w godz. od 9:00 do 10.30.

Zakres tematyczny:

cz. 1

  • sposoby wnoszenia dokumentów do urzędu w ramach różnych procedur
  • praktyczne problemy dotyczące ePUAP - wyszukiwanie adresów podmiotów publicznych, identyfikacja adresów osób fizycznych
  • postępowanie z emailami, dopuszczalność wnoszenia podań/dokumentów emailem, skuteczność przesłania emaila
  • potwierdzenia wniesienia dokumentu do urzędu
  • data wniesienia dokumentu elektronicznego
  • sposób przekazania dokumentu elektronicznego wg właściwości
  • rejestracja przesyłek, ESP, email, informatyczny nośnik danych
  • skład informatycznych nośników danych
  • dekretacje elektroniczne, zmiana błędnej dekretacji
  • wymagania formalne podania elektronicznego
  • różne podpisy, różne sposoby podpisywania dokumentów na ePUAP, orzecznictwo i interpretacje
  • możliwości weryfikacji podpisu elektronicznego - dobre praktyki

Czas trwania: 1.5 godziny

Cel szkolenia: kompleksowe omówienie wymagań prawnych i procedur postępowania z dokumentem elektronicznych w Urzędzie począwszy od jego otrzymania, weryfikacji, rejestracji sprawy, dokumentowania przebiegu jej załatwienia i rozstrzygnięcia, przygotowania pisma do akceptacji, doręczenia różnymi metodami, udostępnianie dokumentów elektronicznych. Szkolenie obejmuje procedury dla dokumentacji tradycyjnej, dokumentacji tradycyjnej wspieranej system klasy EZD jak i dokumentach elektronicznej w systemie EZD.

Szkolenie będzie zorganizowane na platformie MS Teams.

Zgłoszenia przyjmujemy do 5 maja 2021.

Link ze spotkaniem na MS Teams otrzymacie Państwo również 5 maja – dzień przed szkoleniem.

Zapraszamy do rejestracji poprzez poniższy formularz.

Prelegent

Artur Prasal - absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Od 1998 r. pracownik Urzędu Miasta Łodzi. Realizuje zadania związane z wdrożeniem i utrzymaniem systemu do zarządzania dokumentacją, w tym koordynacji czynności kancelaryjnych, podpisu elektronicznego, zarządzania usługami elektronicznymi. W latach 2009 - 2011 członek grupy roboczej powołanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, odpowiedzialnej za opracowanie założeń nowej Instrukcji kancelaryjnej. W latach 2013 - 2015 współprzewodniczący grupy ds. elektronizacji usług administracji, powołanej przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach inicjatywy Linia Współpracy. Głównym przedmiotem zainteresowania zawodowego są procedury administracyjne dotyczące realizacji usług publicznych z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej. Autor i współautor ponad 100 publikacji dotyczących procedur elektronicznej administracji.

Zapisz się na darmowy webinar

Związek Gmin Pomorskich
e-Instytucja

e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 58
00-545 Warszawa

tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl


Wypełniając formularz kontaktowy i wysyłając nam za jego pośrednictwem wiadomość wyrażasz zgodę i powierzasz nam do przetwarzania zawarte w nim dane osobowe. Jeśli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych, nie korzystaj z formularza kontaktowego, a zadzwoń do nas na nasz numer telefonu.

Wypełniając formularz kontaktowy i wysyłając nam za jego pośrednictwem wiadomość wyrażasz zgodę na otrzymywanie od e-Instytucja.pl Sp. z o.o. drogą elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail informacji handlowych, dotyczących produktów i usług oferowanych przez e-Instytucja.pl Sp. z o.o. w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U z 2013 r., poz. 1422 ze zm.). Jeśli nie wyrażasz zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, nie korzystaj z formularza kontaktowego, a zadzwoń do nas na nasz numer telefonu.


Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna



    Data webinaru *

    Nazwa instytucji *

    Imię i nazwisko

    Adres e-mail zgłaszającego *

    Adresy e-mail pozostałych uczestników (opcjonalnie)

    * - pole wymagane